En ganska ovanlig tisdag

idag började vi dagen med att åka till skolan mega tidigt , eftersom vi trodde att vi skulle ha vikarie idag med och ni vet hur skolor är med närvarande och förseningar förutom vår lärare Wendy som numer är våran favorit. Efter skolan skulle Sofie och Carolin åka till Sears för att inhandla tält och dylikt till deras festivaltripp förklaringen till varför jag inte ska med är för att jag helt enkelt inte har råd och det är inte riktigt min musiksmak men jag ska försöka underhålla mig själv i 4 dagar men något skulle jag tro.

Efter Sears blev det lunch och lite solande i trädgården och förberedelser inför den stora filmpremiären i Hollywood som vi skulle åka och titta på. Våra kära nyfunna vänner hade nämligen fått nys om premiären till 17 again , den nya filmen med Zac Efron och självklart skulle vi dit och försöka få några bra bilder OCH det fick vi ska jag ta och berätta för er.

Under 2 timmar av spänning så avslutade vi vår premiärspaning med att ha sett Vanessa Hudgens, Amanda Bynes, Jonas Brothers (IGEN, ska jag kanske ta och påminna er om?)  Zac Efron ( huvudrollen) !! och det största på hela eftermiddagen, vi såg MATTHEW PERRY från vänner,  förhoppningsvis så har dem flesta sett denna serie och förstår hur stort detta är! Vi kan härmed åka härifrån glada och nöjda med vår kändisspotting. Helt makalöst! Fullt lyckad eftermiddag, hur har er dag varit helsingborg? hihi



Amanda Bynes bakifrån



Vanessa Hudgens



Jonas Brothers





Matthew Perry





Zac Efron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0