halvvägs till san diego

morgonen igår började med 2 oroliga magar och 1 en orolig lilltå , vi bara vad är det som händer? Jag var tvungen att höra av mig till mamma och pappa för att se så allting var bra med alla där hemma och det var inga problem fick jag i ett sms tillbaka.

Vi begav oss till skolan som vanligt och mötte otroligt nog sångaren i Jonas Brothers som vi skrev i förra inlägget och med oroliga magar begav vi oss till San Diego , till en början gick allt jättebra, ganska mycket trafik och sådär när vi tillslut nådde vår destination SKITHOTELL till max så tänkte vi bara åh nej detta kommer aldrig hända och även vid denna tidpunkten börjar Carolin få ont i magen, vi bara nu har hon säkert åkt på samma maginfluensa som jag hade för 2 dagar sen och otroligt nog men sant så kommer första spyan i baksätet av bilen.

Försökte köra så fort jag kunde hem, i baksätet forsatte spyorna ungefär var 10:de minut. När vi tillslut kom hem forsatte det och vi försökte sova , vilket inte gick så bra och Carolin upptäckte blod i sitt kräk och vi blev skiträdda och vi begav oss i panik till UCLA sjukhuset. Där hon fick lite hjälp och fick vila och dricka lite vatten och blodet var antagligen för att hon hade kräkt så mycket och rivit upp sin hals eller lite i magen, och vi begav oss sedan hemåt, vänta! det är inte slut på galenskaperna än inte , då kom vi även fram till att vi hade glömt nycklarna till huset och vi var härmed utelåsta, klockan var nu 4 på morgonen och vi trodde att vi skulle få sova i bilen , men jag vägrade och ringde Grace andra gången svarade hon och vi kom in till våra sänga och somnade bums!

Galen dag/kväll och slutsatsen är att våra magar och den lilla lilltån hade inte fel, nåt skulle gå fel och vad gjorde det inte? Det var tur att inte nåt värre hände, men gott folk gå på er magkänsla för dem stämmer oftast.


 






Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Naw stackarna, fy fasen :( nu kan det bara bli bättre.

2009-04-04 @ 14:43:40
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Niklas & Lotta

Krya på er.



Har ni planer att sticka till Las Vegas o Grand Canyon? Vi rekommenderar det!



/Niklas & Lotta

2009-04-04 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0