helg

ja, jag är lite dålig med bloggandet  här nu känner jag men jag har inte precis något att skriva om faktikst, det har inte hänt alltför mycket i helgen. Det har iallfall varit underbart väder nu i 3 dagar och idag skulle det bli upp till 35 grader. Igår var jag på stranden och götta mig , låg väl där i 4 timmar ungefär och fick lite färg tyckte jag, kvällen bestod av film och idag blir det nog återigen stranden.

man har lite hemlängtan nu när mina andra halvor är i Palm Springs men det ordnar sig alltid vet ni. det jag saknar mest är familjen och MATEN , är så trött på all skitmat man får här. Blä! Vi ska uppskatta Sveriges mat, för det är nog det godaste om man jämför med dem ställena jag har varit på. Så nu har jag beställt grillat grillspett till jag kommer hem och sen dagen efter vill jag ha spagetti och köttfärssås, yummy!

Nästa vecka händer det väl inget speciellt, blir väl en del solande för på Carolins födelsedag kommer vi befinna oss i Las Vegas, woho ska bli jättekul faktikst. Vi ska bo över 2 nätter på Bellagio, som ni kanske har hört talas om? Ska vara jättefint iallfall så får vi hoppas det är mycket fint väder också.

Nej nu blir det frukost.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh gud vad kul med Las Vegas gumman :)

2009-04-19 @ 20:13:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0