Hua mig

Igår åkte vi till Newport beach. Lite Oc inspirerade. Och Sofie och Filippa var så sugna på att se bryggan och haket dem alltid äter på där. Jag har däremot en bild i mitt huvud att jag sett på Tv att bryggan inte ligger i Newport men dem ville ändå åka. Vi hittade den inte. Däremot hittade vi en fin strand och ett jättemysigt område att strosa runder i.

Detta skulle varit Santa Barbara. Många surfare där också ;)

Iallafall så mådde fortfarande jag lite dåligt så vi stannade inte så länge. Vi åt lite lunch och solade bara. Vi tänkte åka till Lauguna Beach sen också, ryktet går att shoppingen är jätte bra där!

Sen åkte vi hem och vi alla var så trötta på att vara hemma, och de Svenska tjejerna ville gå ut så vi gjorde ive oss och åkte upp till sunset för att hitta en mysig restaurang. Vi gick först till nåt som hette Ketchup men där var fullbokat så vi korsade gatan till en italiensk restaurang. Den var väldigt mysigt och maten såg god ut. 

Och när vi sitter där och nästan har ätit upp vänder sig Maria om och säger att Fabio sitter på restaurangen.
Dem har inte sett en kändis och hade precis bestämmt sig för att det var ett måste, och så sitter Fabio där. Hahah
En bra första kändis!!


Sen gick vi vidare till Cantina för Megadrinkarna. Och denna gången var dem ännu mer mega!
Vi satt och pratade lite och Karin messade dit en UCLA-kille dem har träffat här.
Så när dem stängde på Cantina så visade han oss en bar något block därifrån. En riktigt amerikansk bar. Där var iallfall jätte trevligt!

Han var jättesnäll Jonathan och han jobbade på ett hotell som hetter W hotel dit han bjöd över oss idag för att sola och bada och dricka drinkar på taket. Tvyärr har ju lille Soffan blivit sjuk nu så vi kan inte gå!
























Suger cottoncandy on the head. Real Bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0