My house

okej , det var längesedan vi skrev allihopa och vi ber så hemskt mycket om ursäkt men med alla sjukdomar, happenings och snottade av toarullar så har det varit lite segt på den fronten, men nu ska det bli andra bullar.  Jag och Carolin har varit på stranden i måndags och i tisdags låg vi hemma och solade i trädgården för stackars Sofie har inte varit så bra , hon fick ju maginfluensa i söndags så hon har legat som en död sill här hemma men nu är hon på fötterna igen.  Inga fler virus tack!

vi har umgåtts ganska mycket med dem svenska tjejerna från stockholm, vilket är jättekul. Vi bestämde iallfall oss för att lite impulsivt gå med Maria,Karin och Flora till ett uteställe som heter My house. Maria hade nämligen träffat en kille som var promoter ( promoter är lite snabbt en kille som fixar så att snygga människor kommer till deras klubbar) anyway, vi gick dit och hade lite problem med dörrvakterna och Sofie fick stava hela sitt namn genom tvång så det kändes som hon var i militären.

Vi kom in allihopa iallfall tillslut och när vi kommer innanför dörrarna tänkte jag bara herregud trouble!! det var en klubb för mest mörka människor om ni förstår vad jag menar,  jag maria och karin som är så blonda som man kan bli lyste upp hela lokalen om man får lov att överdriva litegranna haha.

Dem andra fick inga bra vibbar från det här stället så dem bestämde sig för att åka till Saddle Range , en bar som låg en bit bort medans jag och Maria stannade kvar på klubben och dansade. Vi avslutade kvällen med att hämta dem andra tjejerna åkte hem till dem och Carolin och Karin badade jacuzzi och vi andra snackade en massa skit om kvällen som varit. Mycket trevlig kväll!!

Efter 4 timmars sömn var det upp till skolan igen och sedan hem och sova en trudelutt sen ikväll har vi träffat tjejerna och en fransk kille i vår klass som heter Thibault,, vi fikade och han visade även oss hela UCLA området vilket var skitmysigt.

Vi tycker ni har blivit lite dåliga på kommentarerna nu här! Det är ju så mycket roligare om ni skriver en trudelutt! Så gör det! Nu ska vi sova och ni ska påbörja en ny dag så Godmorgon Sverige och Godnatt L.A.















Mer bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: EMELIE KUNG

HEJ HOPPP Allasmå bruna svenska engelsktalande flickor! Kan börja med att förklara varför det inte alltid är 10000 kommentarer som ni förtjänar. Det är dels för att vi skypar ;) och för att (iaf jag) tänker kommentarerna i huvudet och kan inte alltid förmå mig att framföra det genom tangenttryck! Men uppdatering om schweden kommer på bloggen. Ska väl börja igen! Haha, have fun with T-Pain and tell him I said hello! <3 love you och drö sött mina små tandtroll. PussPuss

2009-04-09 @ 09:30:34
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

I miss you ladies! :)

2009-04-09 @ 09:40:54
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0