Underbart väder

hej allihopa!

Det har varit så fint väder här i L.A nu så man har inte velat sitta inne överhuvudtaget så därför har det inte blivit något bloggande heller men kan slänga in ett litet snabbt nu för er skull. hehe
I Onsdags kväll var jag och Carolin på Area och dansade , en jätterolig kväll och dessutom kom vi in gratis vilket alltid uppskattas. I torsdags morse så åkte Carolin och Sofie till Coahella och jag stannade hemma och min dag igår var jättemysig, jag låg på stranden med dem andra tjejerna här och sedan på kvällen åkte vi och shoppa lite på beverly center och sen åt vi på cheesecake factory, väldigt gott.

Idag bär det av till stranden, vilket minut som helst faktikst och jag fick även ett sms av Carolin och Sofie att allting var okej med dem vilket var jätteskönt så får vi hoppas dem har det jättekul!


Beachen kallar på mig, ha det så bra Sverige!



Kommentarer
Postat av: Lotta Adolfsson

Hej Filippa!

Hoppas Du har det bra! Verkar inte gå någon nöd på Dig precis som det ser ut på bilden!

Hoppas Du får en fin helg!

Kram

Lotta

2009-04-17 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0