26

hejsvej!

tänkte jag skulle skriva en liten trudelutt , för har inget bättre för mig just nu. helgen har varit ganska tråkigt för min del
men skönt på ett sätt också även om tiden går mycket långsamare när man inte gör något speciellt.
nu är det bara 26 dagar kvar till vi åker , OHja jag räknar ner, vilket gör att tiden går ännu mer långsamt , varför gör jag det då? ja kan man undra.

Iallfall i fredags fick vi den slutgiltiga betalningen till resan, positivt är att vi verkligne är påväg nu , negativt att det kostade 8000 kr mer än vad jag/vi hade räknat med , vilket gjorde mig lite besviken men även ledsen. första tanken var SHIT , jag kommer inte kunna åka iväg , men det ordnar sig eftersom jag har dem bästa föräldrarna man kan tänka sig och dem stödjer detta till 100% för dem vill verkligen jag ska komma iväg på äventyr.
Det hade varit den största besvikelsen att inte få åka nu när man verkligen har ställt in sig på att få komma iväg, aja om 26 dagar är det bye bye helsingborg och hello hello los angeles!!!  helt otroligt , cant wait!

nu tänkte jag att jag skulla baka. ha det så bra tills vi hörs igen!

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0